MCW Wegmarkeringen

MCW, zet duidelijke markeringen en lijnen die de veiligheid verhogen.
Logo

De uitdaging

Een bedrijf zonder uitgesproken imago of afgelijnde toekomstvisie, met een sterke focus op wat ze goed kunnen: lijnen trekken. MCW contacteerde BAWC met het doel om een strategische blauwprint uit te werken waarbij er duidelijkheid kwam over de identiteit, waardepropositie (meer dan alleen lijnen trekken) en de doelgroep die we zouden bespelen. Dit strategisch plan vertaalde zich in een uitrol van passende communicatiekanalen om het bedrijf op de kaart te zetten. 

Strategie, moodboards en concept

Op weg naar een herkenbare stijl werkten we na de strategische sessies moodboards uit. Dde klant ziet zijn verhaal visueel vorm krijgen. Zo werken we naar een uniek concept. Krijgt het geheel de vorm waar het om vraagt.

Online communicatie

Onderhouden van de website met maandelijkse SEO-optimalisaties was de voornaamste taak.

Volgende case

Mauws

Dé specialist in haarden en kachels brengt vurige warmte. Kwaliteit, service en vakkennis vullen elke ruimte met gezelligheid.

Bekijk de case

Nood aan een afgelijnd plan?

We tekenen duidelijke krijtlijnen en zetten die voor jou in de verf.

Terug naar boven