Jezelf dagelijks omringd weten door klanten. Elk met een verhaal. Maar is dat verhaal wel hún verhaal? Ze hebben het sowieso in zich, dat pure verhaal. Aan ons om het naar buiten te brengen. 
Om het verhaal te schrijven dat je doelgroep raakt, waarop je doelgroep reageert en naar handelt. Het product, het merk, de dienst een attractieve uitstraling geven. Jouw merk moet die persoon op het feestje zijn waar iedereen bij wil zijn. Iemand die met z’n houding, uitstraling en charisma bij iedereen een indruk maakt. Iemand met een boodschap.


Magic in the making
Jouw identiteit als kloppend hart binnen elk aspect van je digitale communicatie. Die heartbeat pulseert gepassioneerd voor jouw specifieke doelgroepen. We zoeken secuur de sweetspot, de deelverzameling waarin jouw DNA en je potentiële publiek samensmelten. Die plek, dat moment, daar gebeurt de magie. 

Top of mind
Door jouw verhaal te schrijven, visueel vorm te geven, willen we je doelgroep raken. Jouw eigenheid en die van je product brengen een connectie teweeg tussen jou, je merk en je doelgroep. We streven ernaar om jouw naam als eerste te doen klinken als het over jouw product of dienst gaat. Mensen moeten je merk herinneren. Het moet in de bovenste schuif van hun gedachten raken. Om dat te bereiken graven we met onze klanten naar de essentie, vragen we door, tot de eigenlijke bedoeling van het bedrijf, merk of de dienst duidelijk wordt. Waarom doe je wat je doet? Voor wie doe je het? 
Het resultaat van die, vaak intense, zoektocht levert enkel winst op. De waarde van je merk wordt echter, oprechter. En draai of keer het hoe je wilt, no one likes a phony.

Niet zomaar een tekstje
Jouw eigenheid in digitale verhalen vertalen, vraagt vakmanschap. Het is niet zomaar een tekstje. Je moet het merk in de vingers hebben. Die persoon vanop het feestje moet je beste vriend zijn. Of nee, als storyteller moet je die persoon zijn. Wat maakt het product, en dus jouw verhalen, uniek. Rond die unieke punten bouwen we het verhaal. Een verhaal dat blijft appelleren aan je customers en potentials. Het verhaal genereert leads. Leads leiden tot conversie. 

Cat power 
Zorg ervoor dat je content relevant blijft en dat je geen gimmick wordt. Sterke karakters creëren, geen karikaturen. Je brand heeft immers de ambitie om een lang leven te zijn beschoren. Relevante content hoort ondersteund te worden, bekrachtigd door dito relevante en sterke beelden. Kennis van animatie, funky flowcharts en ingenieuze infographics, het heeft heus dezelfde stopping power als een koddig kattenfilmpje. 


You've got a friend in me
Verhaal en beeld moeten blijven hangen, moeten je customers in beweging krijgen. Het moet hen naar buiten krijgen en je boodschap moet blijven echoën in hun hoofd. Niet alleen tot ze hun aankoop gedaan hebben. Je wil returning customers, een trouwe fan base creëren, een community. Zorg dat je de juiste echo vindt voor elke doelgroep. Ken je doelgroep, hun interesse. Vind de juiste tone-of voice. Luister naar hen. Zet Randy Newman’s You’ve got a friend in me op en word die vriend van je klant. Luister naar zijn verhalen en wees gerust dat hij ook aan jouw lippen zal hangen.


You’ve got a friend in Black and White Company.
Kom ons jouw verhaal vertellen en wij vertellen de wereld het jouwe. Zo knap dat je het zelf geboeid zult lezen.

#yourpartnerindigitalcommunication
#digitalstrategistsincommunication