Mensen vertellen verhalen. Aan elkaar en zichzelf.  Om te ontspannen, te ontroeren, te informeren en te overtuigen. En alle mogelijke combinaties. Verhalen vertellen zit al eeuwenlang in onze cultuur ingebakken. Hoe komt het dan dat je verhaal vertellen vandaag vaak zo moeilijk lijkt? 

Je expertise is te groot

“Hoe kan mijn expertise nu te groot zijn? Dat komt mijn klanten toch enkel ten goede?”
Uiteraard. Jij bent een expert in wat je doet, maar pardon our French, het maakt je daarom nog geen expert in communicatie. Is dat erg? Absoluut niet. Zolang je het zelf beseft en, net omdat je topkwaliteit levert, ook voor je communicatie kiest voor experts. 
Een babbel met onze experts? 

Weet je nog, toen je 9 was?

Kinderen zijn vaak kleine betweters. Erg mondig en gevat in hun uitspraken. Hun onbevangenheid zorgt voor erg duidelijke communicatie, al hebben ze nog geen snars verstand van communiceren. Ze weten wat ze willen en zullen dat in hun boodschap ook heel duidelijk overbrengen. En dan worden we volwassen. Wat je als kind perfect lukte, gaat ineens stukken moeizamer. Je wil met te veel rekening houden, te veel vertellen in één keer, je gebruikt te moeilijke woorden waar je publiek geen oren naar heeft. Vertel je verhaal eens aan een negenjarige. De feedback zal duidelijk zijn. En terecht.
Wij hebben de oren en onbevangenheid van een kind.
Vertel ons je verhaal en sta open voor onze feedback. 

Jij bent niet je publiek

Als bouwer van weet-ik-veel welke constructies, scoor je goed op vakbeurzen. Als bedenker van een geniaal concept verdien je een prijs op een genialeconceptenwedstrijd. Als verkoper van elektro weet je alles over het product. Maar WAAROM heeft iemand je constructie, geniale concept of elektro nodig? De bijeenkomst van specialisten is goed om kennis op te doen, maar levert weinig op voor je omzet. Waar zit jouw publiek? Hoe spreek je hen aan? 
Wij gaan met jou op zoek naar dat publiek, het jouwe en vertalen je verhaal zodat zij ervan smullen.
Vind je publiek.

Strategisch advies, strategische communicatie

Jouw verhaal maken we ons eigen zodat het nog meer jouw verhaal wordt. We zetten de lijnen uit voor een sterke online en offline communicatie. Ons team gaat met een goeie briefing aan de slag om jouw stem te laten horen, jouw boodschap te verkondigen. En we beloven dat jouw blijde boodschap meer dan 12 volgelingen zal hebben. Grafisch en verbaal, op je socials, website en alles offline
Maak de juiste strategische keuze.
Find out what we can do for you.