Het opzet van Temptation Island? Uw huidige relatie testen: onderzoeken of uw partner sterk genoeg is om te weerstaan aan de charmes van de andere.
Dit verleidingsspel speelt zich uiteraard af in de beste omstandigheden: zon en zee, een hemels Thais eiland en om de zaken een handje te helpen af en toe een goede scheut alcohol.

The Game is on! Via een rijke waaier aan charmes worden de gevoelens bespeeld: de eilandbewoners halen alles uit de kast. Om de partners een handje te helpen worden tijdens de kampvuren vooral de pittige, minder prestigieuze details getoond. Na het vertonen van de vurige beelden zoeken de ‘slachtoffers’ vaak troost in de armen van de charmeur. Deze hartenbrekers maken 100 (valse) beloftes, versterkt door een zwoele zeebries bij een schilderachtige zonsondergang.
Los van elke realiteit wordt een nieuwe geschapen: deze van het moment
 

Klantenrelaties op vandaag worden evenzeer getest. Hoe sterk is uw klantenrelatie?

Doorstaat ze het huidige Temptation Island? Net zoals op Temptation brengt de digitale snelweg klanten en leveranciers samen waardoor relaties dagelijks aan de test worden onderworpen. De mogelijkheid om disruptief te communiceren heeft veel veranderd in het huidig bedrijfslandschap. U bent niet meer alleen met uw product of dienst. Klanten worden dagelijks bestookt door andere verleiders - concurrenten. Is hun verhaal sterker, spreekt hun aanpak meer aan en weten ze te verwonderen, dan winnen ze aan terrein. Zelfs relaties worden hiervoor opgegeven!  

​Wij vragen ons af hoe sterk uw verhaal is: bent u zelf een verleider? Met welke strategieën doorstaat u de test? Hoe verleidt u dagelijks uw bestaande en nieuwe, potentiële klanten?

  - Door het opbouwen van een website?
  - Door het sturen van een folder?
​  - Door deel te nemen aan een beurs?

Bovenstaande zaken doen allemaal wel nog voor een stuk hun werk, maar missen toch een pak impact! Ontdek hoe wij strategisch uw verhaal aanpakken. Laat u verleiden door ons verhaal en creëer samen met ons meer impact:
 

Storytelling​

Om uw klanten te overtuigen en het ultieme doel te bereiken - de conversie - bouwen we allereerst uw verhaal op. Als storytellers voorzien we uw verhaal van cruciale personages zoals de identiteit, de visie, het karakter, het gedrag, en vooral: het waarom.
We zorgen ervoor dat uw verhaal zich onderscheidt van de verhalen van de concurrentie. 

Hoe we dit doen?

Door te breken met de status quo. We doorbreken de sleur van de klassieke economieën, communicatie, sales, …
We brengen het verhaal disruptief: in verschillende online lagen.

Van hefboom naar hefboom

Door het verhaal op te delen in verschillende lagen en zo online te communiceren, bereiken we de klant op een 360° manier. We wekken verwondering en inspireren zodat bezoekers doorklikken: van Facebook richting website tot het uiteindelijke contactformulier. 
We zetten geen voet meer tussen de deur om te verkopen, maar werken via meerdere communicatieve hefbomen: triggers/impulsen die ervoor zorgen dat de campagne blijft lopen. Door alle resultaten nauwkeurig te meten, optimaliseren we voortdurend onze online expeditie. 

Online profiling en influencer marketing vormen al een grote stap in de goede richting. 
 

Bent u klaar om te breken met de klassieke modellen en meer conversies te genereren? 


Contacteer ons team hier.