Not an agency...

​Een verfrissing van het logo, een nieuw campagnebeeld en een nieuwe baseline. Ja, je ziet het goed: Black And White Company zit in ’t nieuw. Na de lancering van de nieuwe website begin dit jaar, was het voor elke bezoeker al duidelijk: We are Black And White, not an agency. "Mooi zo," horen we jullie al denken, “maar wat zijn jullie dan wel?

Elk zichzelf respecterend bedrijf vindt zichzelf meermaals opnieuw uit. Zo gaat het ook bij ons. Rust roest en stilstaan is achteruitgaan luidt het cliché. Onze aanpak evolueerde de voorbije jaren naar een sterk strategische aanpak: een eigen communicatiemodel, een doorgedreven DNA-analyse van je bedrijf, het onder de loep nemen van je business model en ga zo maar verder. Een goed gedefinieerde identiteit vertaal je namelijk in duidelijke bedrijfsaanpak, maar zeker ook in een communicatie met impact

Guiding strategists

We verdienden sinds de start van ons verhaal al onze strepen. En die strepen geven we graag door aan onze klanten, onze projecten. Onze kijk op communicatie in een gedisrupteerde communicatiewereld is er eentje met beide voeten op de grond. Een kijk die gericht is op conversie, op zaken die werken, op jouw better me en dat van je klanten. Dit doen we met een divers team van strategen, grafici, webbers & storytellers. We zorgen dat je bedrijf relevant en future-proof wordt en blijft, net als het onze.

Dus, daarom zitten we in’t nieuw. We evolueren richting morgen. 
We are not an agency. We are guiding strategists.

Onze aanpak in den levenden lijve aanvoelen? Get in touch!