Op onze blog verkennen we samen de wereld van disruptive selling, The Internet of Things, H2H communicatie en meer.
Geïnspireerd door onze artikels? Je eigen communicatie voorbereiden op een disruptive toekomst?
Neem hier contact op met ons team. De koffie staat klaar.

< Terug naar overzicht

Online profiling is de oplossing voor meer conversies

​Situatieschets: je stak heel wat tijd en geld in het optimaliseren van je website/shop voor een betere vindbaarheid. Het resultaat? Het aantal website bezoekers stijgt en je verschijnt bovenaan de Google zoekresultaten pagina. Toch vult bijna niemand het contactformulier in of plaatst een product in zijn/haar winkelmandje. Hoe los je dit op?

Usability als basis

Eenmaal je website/shop vindbaar is, vormt usability de next step. Bezoekers wensen tegenwoordig een onmiddellijke service: bestellen zonder na te denken. Optimaliseer deze usability en focus je vervolgens op profiling. Hierbij pas je je website content aan volgens het type bezoeker. Door ‘vloeibare content’ te creëren, biedt je de juiste inhoud aan op het juiste moment. Met meer conversies tot gevolg. 

360° communicatie

Boodschap, frequentie en kanalen: het vormt de Heilige Drievuldigheid van het disruptieve denken. Het traditioneel salesmodel verdwijnt: promotionele berichten met kortingen pushen richting de bezoeker is passé. Bedrijven dienen tegenwoordig te inspireren en adviseren via verschillende kanalen op het juiste moment. Koppel je behind the scenes Youtube video aan je Facebookpagina en link je Pinterest inspiratiepagina aan je blog. Creëer storytelling en zorg voor interactie. 

Ons team helpt je aan meer conversies

Nood aan een stevige communicatiestrategie? Onze experts bereiden je communicatie voor op de disruptieve toekomst. Contacteer ons hier. Tot binnenkort!