Sinds jaar en dag maken we websites met kennis van zaken!  Het moet 15 jaar geleden zijn dat onze eerste site het www betrad!  Wat een ervaring, heel basic maar met zorg voor detail, zo zou je hem kunnen beschrijven.  Ondertussen is het 'net' in geen enkel opzicht nog gelijk aan wat het toen was.  Vooral de manier waarop we het net zijn gaan gebruiken kent een enorme evolutie.   

Social media measurement

Social media measurement

01 Wat meten en wat niet?

Door de technologie van vandaag kunnen we zowat alles meten, maar dit betekent nog niet dat we dit ook moeten doen. Om te meten is het belangrijk om te weten wat we willen meten! Daarom zijn de doelstellingen bij het begin van een social media campagne zo belangrijk.

Wanneer een campagne loopt is het belangrijk cijfers te verzamelen om bij te sturen waar nodig. Kort samengevat kunnen we onderstaande waarden in beeld brengen:

Aantal mensen die hebben ingeschreven, het aantal fans, likes, traffic, SEO ranking, leads, conversies, verkopen, enz…

Vandaar het belang om op voorhand goed de doelstellingen te kennen!

Enkele referenties

Filters
  • Filters
  • Website
  • Offline marketing
  • Fotografie
  • Video
  • Logo
Snowtravel - Snowtravel

Klant

Snowtravel

Opdracht

Snowtravel

Nr 4 - Website en webshop Nr4

Klant

Nr 4

Opdracht

Website en webshop Nr4

Yzer Fashion - Website Yzer Fashion

Klant

Yzer Fashion

Opdracht

Website Yzer Fashion

Path - Website Path

Klant

Path

Opdracht

Website Path

VHS Europ - Website VHS Europ

Klant

VHS Europ

Opdracht

Website VHS Europ

T&d milieuadvies - T&d Milieuadvies

Klant

T&d milieuadvies

Opdracht

T&d Milieuadvies

De Reisspecialist - Website

Klant

De Reisspecialist

Opdracht

Website

Leielandscholen - Website

Klant

Leielandscholen

Opdracht

Website

Elektriciteitswerken Roygens - Website

Klant

Elektriciteitswerken Roygens

Opdracht

Website