Byebyedadizele
Aftellen geblazen
Uitgelaten als een kind telden we af naar het grote moment van de opening. Het publiek op de hoogte houden van de werken. Hen erbij betrekken. Samen met het aftellen bouwden we een uitgebreid klantenbestand uit. Een levendige landingspagina in een vernieuwde stijl, socials en offline communicatie, allen met hetzelfde doel voor ogen.





Het verhuisverhaal
Om het publiek op de hoogte te houden van de werkzaamheden en nieuwigheden, communiceerden we ook offline. De buzz levend houden, de verschillende beelden op diverse platformen en media laten terugkeren, dat is wat we deden. Zo slaagden we erin om heel wat mensen warm te maken voor de nieuwe winkel nog voor hij open was.
Videocampagne
In de aanloop naar de verhuis, de opening, de gloednieuwe winkel, maakten we een spotje. Om het wachten draaglijker te maken en de vele extra's die Duponzoo biedt in de kijker te zetten.
Een nieuwe stijl voor je zaak?
We luisteren naar je verhaal. We stellen je een nieuwe stijl voor.