Markey
Van strategie tot moodboard, van moodboard tot concept
Een gesmaakt concept. Een sterk campagnebeeld waarin de versheid en de kwaliteit van het vlees centraal staan. Een visueel visitekaartje.
Smaken en geuren worden benadrukt door de puurheid van de producten onverbloemd in beeld te brengen. De zintuigen worden geprikkeld. Honger krijg je met de ogen.
Inspirerend ingevuld, uitnodigend uitgewerkt
Black and White Company creëerde diepgang door het totaalconcept van Markey vorm te geven. Hoe? Door de juiste boodschap op de gepaste kanalen te verspreiden.
Een bien cuit gebakken baseline
Een concrete uitwerking van de vooropgestelde strategie door een opvallende baseline: ‘Vlees van bij Markey, dat is de beste mond-op-mondreclame!’. Een duidelijk statement. De passie voor kwaliteit en versheid primeert. En de smaak? Wel, die spreekt voor zich.
Smaakvol drukwerk
Geen standaardfolder met een doordeweekse uitstraling. Wel stijlvol en professioneel drukwerk, mét inhoud. Inhoud die zorgt voor interactie en beleving. Inhoud die klanten engageert, hongerig maakt en zin geeft in Markey.
Verrukkelijke video
Wat kan je met de producten van Markey doen? Heel wat. Om de klanten te inspireren ontwikkelde Black and White Company deze video. Het aanbod promoten, de bezoekers bezielen en de eetlust stimuleren. Dat is de boodschap die de klanten in de winkel en online te zien krijgen. Honger naar meer? Mooi zo.
In het oog springend spandoek
Markey markant maken. Een spandoek dat opvalt met daarop het bekende campagnebeeld. Subtiel verlicht, zinderend. Duidelijk zichtbaar, duidelijk herkenbaar, duidelijk Markey.
Wervend Wervelend Webdesign
Een totaalbeleving die op de website voelbaar wordt. Inspelen op inspireren, de versheid van het vlees centraal geplaatst. Telkens stijlvol in beeld gebracht door het gebruik van intense kleuren. Offline elementen die online terugkeren. Herkenbaarheid over de hele lijn. 100% Markey.